9 bulan..

~aku yg amat menyayangi kedua ibu bapaku..~

Saturday, February 20, 2010

OH Students..

Alahai students..U'll tahu x..aku nie mmg seorg yg penyayang..bile aku attend class..aku slalu make my self in 'happy mood'..tp nape la degil sgt students2 aku nie..yg aku paling pantang sekali..bile derg menipu..igt la pepatah.."sepandai2 monkey melompat kt tronoh nie..akhirnye jatuh ke tanah tronoh yg gersang nie jugak.."hahaha. U'll nak tahu x..kenape akunye students nie selalu tertangkap bile menipu aku..hik hik..salah satu sebabnye ialah..jeng jeng jeng..aku adalah otai menipu..sbb aku ade sifu..so..sume cara2 derg aku dh dpt bace dh..1 je nasihat aku..kalau nak menipu pn..biar la professional..hehe..pe2 pn..aku nasihatkan especially pd students aku..x yah la korg nak menipu..jujur kan lebih baik..wokey..chow cin chow~

No comments:

Post a Comment